600RR.net - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 78
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: CBReppin
Forum: 03-06 RR Modifications   09-05-2012, 07:20 PM
Replies: 1
Views: 321
Posted By CBReppin
2004 motor??

Looking for a 2004 600rr engine, with connections if possible. My motor has seized and a replacement seems to be the way to go. If anybody knows of somebody selling one for decent price...I am...
Forum: RR / Other Brands Bike Build   02-26-2012, 05:20 PM
Replies: 2
Views: 401
Posted By CBReppin
Triple Speed

Has anybody have or ridden a 2011 Triumph Speed Triple? i am looking into getting one and i just was looking for some input before i go through with it. Saw this video on youtube and was in love...
Forum: 03-06 RR Modifications   02-06-2012, 12:17 AM
Replies: 115
Views: 11,439
Posted By CBReppin
good looking build so far...can't wait to see the...

good looking build so far...can't wait to see the finished results.
Forum: 03-06 RR Modifications   10-23-2011, 12:29 AM
Replies: 72
Views: 6,673
Posted By CBReppin
cant wait to see this baby all put together!

cant wait to see this baby all put together!
Forum: RR / Other Brands Bike Build   10-16-2011, 10:53 PM
Replies: 36
Views: 3,899
Posted By CBReppin
nice looking build, im liking all the parts.

nice looking build, im liking all the parts.
Forum: RR / Other Brands Bike Build   10-15-2011, 03:03 AM
Replies: 696
Views: 73,987
Posted By CBReppin
great looking build, subscribed

great looking build, subscribed
Forum: 03-06 RR Modifications   09-19-2011, 10:24 PM
Replies: 72
Views: 6,673
Posted By CBReppin
Thats a sick fighter jet.

Thats a sick fighter jet.
Forum: 03-06 RR Modifications   09-17-2011, 02:17 AM
Replies: 33
Views: 1,712
Posted By CBReppin
im up around 10,300miles, and only cosmetic...

im up around 10,300miles, and only cosmetic damage for me, my lower right fairing is being burnt by the mid-pipes, so i gotta get a new peice for that side. But other than that its running great,...
Forum: 03-06 RR Modifications   09-11-2011, 09:21 PM
Replies: 72
Views: 6,673
Posted By CBReppin
can't wait to see the finished product.

can't wait to see the finished product.
Forum: 03-06 RR Modifications   09-10-2011, 12:20 AM
Replies: 9
Views: 768
Posted By CBReppin
I'm in that same boat at the moment.

I'm in that same boat at the moment.
Forum: RR / Other Brands Bike Build   09-07-2011, 09:46 PM
Replies: 45
Views: 23,231
Posted By CBReppin
^^^ agreed. for the time and money you put...

^^^

agreed. for the time and money you put into this, you could just go out and get a true RR.
Forum: 07-13 RR Modifications   09-07-2011, 01:27 AM
Replies: 9
Views: 1,044
Posted By CBReppin
:+1:good looking

:+1:good looking
Forum: 03-06 RR Modifications   09-05-2011, 12:59 AM
Replies: 28
Views: 2,879
Posted By CBReppin
haha down here in alabama, they could care less...

haha down here in alabama, they could care less about that kind of stuff. its pretty funny, as long as you aren't stupid they police don't bother you.
Forum: Exhaust & Fuel Delivery   08-28-2011, 02:57 PM
Replies: 23
Views: 2,752
Posted By CBReppin
i love the sound of my yoshi rs-5, at low rpms...

i love the sound of my yoshi rs-5, at low rpms there a good rumble to 'em, and high revving it just screams.:banger:
Forum: New Members   08-26-2011, 09:56 PM
Replies: 17
Views: 856
Posted By CBReppin
haha first ride jitters are common, but as long...

haha first ride jitters are common, but as long as your smart about everything, there should be nothing truly different from the safety course. Just take your time, and ease yourself to a comfort...
Forum: RR / Other Brands Bike Build   08-25-2011, 09:20 PM
Replies: 30
Views: 2,588
Posted By CBReppin
Can't wait to see the finished result

Can't wait to see the finished result
Forum: RR / Other Brands Bike Build   08-25-2011, 09:17 PM
Replies: 47
Views: 7,733
Posted By CBReppin
thats a nice little change of pace from the...

thats a nice little change of pace from the regular konica minolta scheme. I like it!
Forum: RR / Other Brands Bike Build   08-25-2011, 09:15 PM
Replies: 63
Views: 9,932
Posted By CBReppin
Thats a sick looking build, can't wait to see the...

Thats a sick looking build, can't wait to see the finished product.
Forum: 03-06 RR Modifications   08-13-2011, 12:23 AM
Replies: 108
Views: 15,698
Posted By CBReppin
sick looking bike dude, throw some leds or halos...

sick looking bike dude, throw some leds or halos on that, and it would look even meaner
Forum: 03-06 RR Modifications   08-12-2011, 07:34 PM
Replies: 1
Views: 310
Posted By CBReppin
Fairing Kit

Does anybody have the Playboy edition fairings off CBRfairings.com on their own bike? if so post a pic. They are intriguing me lol.
Forum: 03-06 RR Modifications   07-24-2011, 03:43 PM
Replies: 17
Views: 922
Posted By CBReppin
nah the F/I light has not come on

nah the F/I light has not come on
Forum: 03-06 RR Modifications   07-23-2011, 10:35 PM
Replies: 17
Views: 922
Posted By CBReppin
eh shouldn't be the clutch, seeing as i just got...

eh shouldn't be the clutch, seeing as i just got all new plates and disc in march.
Forum: 03-06 RR Modifications   07-21-2011, 06:07 PM
Replies: 17
Views: 922
Posted By CBReppin
idk, i reloaded the base map, so maybe that will...

idk, i reloaded the base map, so maybe that will change it, if so i might just take out the pcIII all together.
Forum: 03-06 RR Modifications   07-21-2011, 06:05 PM
Replies: 17
Views: 922
Posted By CBReppin
hmm i might have to check that as well haha, i...

hmm i might have to check that as well haha, i should be busy this weekend working on the bike haha
Forum: 03-06 RR Modifications   07-21-2011, 05:03 PM
Replies: 17
Views: 922
Posted By CBReppin
goods ideas, i probably do need a oil change, and...

goods ideas, i probably do need a oil change, and i changed out my spark plugs over the winter so i don't think those are a problem. and i usually do fuel injector cleaner every other fill up.
Showing results 1 to 25 of 78

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome