be jealous!!! (sorry they are not hondas) - 600RR.net
Pictures & Video/Sound Clips Post up your pictures, videos and sound clips here!

 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 11 (permalink) Old 08-20-2011, 09:39 PM Thread Starter
Moto GP Racer
 
crash277's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Posts: 4,187
Thanks: 4
Thanked 202 Times in 188 Posts
Feedback Score: 1 reviews
be jealous!!! (sorry they are not hondas)

just click on it to watch the video.



i would like to nominate myself for father of the year!!! hahaha


Quote:
Originally Posted by nutcore View Post
Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side and it binds the universe lmao
crash277 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 11 (permalink) Old 08-20-2011, 10:16 PM
Training Wheel Hero
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 76
Thanks: 10
Thanked 5 Times in 3 Posts
Feedback Score: 0 reviews
very cool....are you carrying a string to the kill switch?
mprada is offline  
post #3 of 11 (permalink) Old 08-20-2011, 10:32 PM
BOTM Winner 05/15
 
cbr6racr's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Brighton, MI
Posts: 9,996
Thanks: 514
Thanked 830 Times in 703 Posts
Feedback Score: 28 reviews
Ahh, I remember those days. 3 mph in circles in the backyard seemed like the bee's knees back then.

-Chad

"Logically, any motorcyclist can do 60* of lean. The trick is coming back up again." - Neal Spalding
cbr6racr is offline  
post #4 of 11 (permalink) Old 08-20-2011, 10:42 PM Thread Starter
Moto GP Racer
 
crash277's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Posts: 4,187
Thanks: 4
Thanked 202 Times in 188 Posts
Feedback Score: 1 reviews
Quote:
Originally Posted by mprada View Post
very cool....are you carrying a string to the kill switch?

more like running to try and keep up LoL, thats as slow as it goes. i even backed off the clutch a bit to slow it down.

Quote:
Originally Posted by nutcore View Post
Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side and it binds the universe lmao
crash277 is offline  
post #5 of 11 (permalink) Old 08-20-2011, 10:54 PM
Moto GP Racer
 
repsol600's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Ypsilanti,MI
Posts: 3,336
Thanks: 193
Thanked 69 Times in 69 Posts
Feedback Score: 14 reviews
is that string your holding a tether? if so thats a good idea seen a bunch of kids freak out and hit the gas and close there eyes. last time i went riding had a kid almost run into me and my buddy under our easy up, can you say target fixation lol


Quote:
Originally Posted by E-NA6CE View Post
Women are mental terrorists. They bleed for almost a week and don't die. Of course they're crazy. Seriously. End of discussion.
R.I.P PHATSTUD

officially addicted to track
repsol600 is offline  
post #6 of 11 (permalink) Old 08-20-2011, 11:06 PM Thread Starter
Moto GP Racer
 
crash277's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Posts: 4,187
Thanks: 4
Thanked 202 Times in 188 Posts
Feedback Score: 1 reviews
the string is hooked to a spring loaded kill switch. i kinda wished i could also hit the brakes LOL

Quote:
Originally Posted by nutcore View Post
Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side and it binds the universe lmao
crash277 is offline  
post #7 of 11 (permalink) Old 08-31-2011, 05:26 PM Thread Starter
Moto GP Racer
 
crash277's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Posts: 4,187
Thanks: 4
Thanked 202 Times in 188 Posts
Feedback Score: 1 reviews
heres a video from today. sorry for the crap quality. it was just from a regular camera, and im not a photographer LoL


Quote:
Originally Posted by nutcore View Post
Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side and it binds the universe lmao
crash277 is offline  
post #8 of 11 (permalink) Old 08-31-2011, 06:21 PM
Back in the Day
 
Moeman's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: Central Florida
Posts: 51,143
Images: 665
Thanks: 2,026
Thanked 2,544 Times in 2,156 Posts
Feedback Score: 148 reviews
Awesome tell Jr he is so lucky



If it doesn't challange you it won't change you
Only two ways to live life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.
Moeman is offline  
post #9 of 11 (permalink) Old 08-31-2011, 06:33 PM Thread Starter
Moto GP Racer
 
crash277's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Canada
Posts: 4,187
Thanks: 4
Thanked 202 Times in 188 Posts
Feedback Score: 1 reviews
Quote:
Originally Posted by Moeman View Post
Awesome tell Jr he is so lucky

SHE.. LoL.

hard to tell wearing all that gear, she picked it all out herself so it would match the bike. then asked for black and pink gloves HAHA

Quote:
Originally Posted by nutcore View Post
Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side and it binds the universe lmao
crash277 is offline  
post #10 of 11 (permalink) Old 09-02-2011, 06:41 AM
awd-turbo
Guest
 
Posts: n/a
hahahaha i thought it was a boy also!!! nice!!!
post #11 of 11 (permalink) Old 09-02-2011, 08:21 AM
Training Wheel Hero
 
Join Date: May 2011
Posts: 13
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Feedback Score: 0 reviews
Very cool... Family time, motorized cycles out in the country and a video camera... Recipe for an awesome time!!!
Dereks_CBR is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the 600RR.net forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome