Welke bandenspanning gebruik je voor Pilot Power 2ct? Zowel op het circuit als op de weg?
Bedankt
Bedankt
Ik ben van plan om te beginnen met 30/30 en van daaruit verder te gaan. Op mijn laatste trackday reed ik 26f/25r op basis van een aanbeveling van een vriend die racet (zijn info kwam van de Michelin Man op het circuit voor een 99 GSXR600). De motor voelde stabiel aan en de grip was uitstekend, maar het insturen voelde een beetje traag aan. Ik heb het echter gewoon zo gelaten, omdat ik behoorlijke tijden reed en de motor zo stabiel aanvoelde. Ik heb sindsdien veel aan de vering van de motor gedaan, dus we gaan het vrijdag afstellen.Heb ze net op LVCS 30/30 gereden en ze voelden geweldig aan.
Je rijdt 26R in een 190 neem ik aan?Michelin PP......straat...31F 30R Koude drukken 600RR
Michelin PP......Circuit....30F 26R Koude drukken 600RR
Ik kreeg te horen dat ik de PP 2CT's op dezelfde druk moest rijden als de gewone PP
Power Race.....Alleen circuit....29F....22R...........Dit is op een 1000RR met Ohlins voor en achter en vering afgesteld voor een rijder van 195 lb
Nee! De 26 Rear (koude druk) staat op de 600RR trackbike van mijn vrouw, die een 180/55/17 heeft.Je rijdt 26R in een 190 neem ik aan?
Hetzelfde hier: 30 Fr / 22 Rear koud op Power Races. Plakt goed.Nixinus schreef:
Nee! De 26 Rear (koude druk) staat op de 600RR-trackbike van mijn vrouw, die met een 180/55/17 rijdt.
Ik rijd Power Race op mijn 1000RR en de achterband staat op 22 psi koud.